Fina ni.

Publicerad 2012-04-17 10:43:00 i novemberdreams,

Hej på er. Lyssnar på min mysa&frysa lista och funderar lite. Jag tycker att ni har blivit ovanligt tysta här. Jag saknar era fina ord. Hur har ni det? Vet för det första inte vilka många av er är så ni som går in här vardagligen, vilka är ni? Det skulle vara så himlans roligt att få veta vilka ni är!

Vad heter du?
Hur gammal är du?
Var skriver du ifrån?
Intressen?
Vad gillar du med min blogg?
Är det något du saknar i min blogg?
Hur och när hittade du hit/till min gamla blogg o.s.v

Kram på er så länge <3

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-17 11:18:22

Jag heter Jenny Frank och är 20 (eller ja, 21 i år). Jag sitter i soffan i min lilla lägenhet som jag bor i tillsammans med min pojkvän, ca 1 timme från Stockholm. Mina intressen är musik, konst, mat, konserter och Ulf Lundell (både som artist, konstnär, poet, människa och författare). Jag började läsa din blogg för att jag tycker att den har lagom mycket av allting. Inte så "tung" att läsa liksom.. Och som jag skrev som första kommentar så hittade jag dig av en slump genom "bbelva.com", och jag är mycket glad för det!



Hoppas du får en fin dag! /J

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-04-17 20:20:31

Hej Felicia heter jag och är 14 år. Jag skriver ifrån min dator som nu är i mitt lilla rum strax utanför Stockholm.

Mina intressen är främst fotografering och musik så att gå på konserter är det bästa som finns.

Jag läser din blogg då jag tycker att dina bilder är helt galet bra och fina samt att jag tycker om det sättet du skriver på. Jag började läsa din blogg nattkatten sommaren 2010 ungefär men kommer dock inte ihåg längre hur jag hittade den, men sen dess har jag besökt dina olika bloggar dagligen nästan.



Hihi ha en superfin och trevlig fortsatt dag!

Postat av: Fotograf Emma Eriksson

Publicerad 2012-04-18 11:34:00

Vad heter du? Emma.

Hur gammal är du? 20.

Var skriver du ifrån? Min lägenhet i Vasastan, Stockholm.

Intressen? Foto, musik, resor och umgås med kompisar.

Vad gillar du med min blogg? Den är personlig och innehåller foton.

Är det något du saknar i min blogg? Gärna mer bilder och sånt från vardagen. Sådant är intressant att läsa om.

Hur och när hittade du hit/till min gamla blogg o.s.v Facebook tror jag!

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-18 13:15:03

sv: Nämen tack, vad gullig du är! ^^

Postat av: frida

Publicerad 2012-04-19 10:38:19

sv. ja vi får ses i stockholm i sommar????

Postat av: madde

Publicerad 2012-04-19 18:54:51

Vad heter du? Madeleine.



Hur gammal är du? 18 barre.



Var skriver du ifrån? Hemifrån.



Intressen? Dricka öl. Dricka saft.



Vad gillar du med min blogg? Att du tar fina foton. :)



Är det något du saknar i min blogg? Nä, tycker den är bra som den är!



Hur och när hittade du hit/till min gamla blogg o.s.v Hittade till nattkatten way back när vi gick i ettan och läste spanska tillsammans. Minns ej hur dock.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.