Kents presskonferens.

Publicerad 2012-04-27 10:43:02 i livräddarna,


Foto: Jenny Stjernström

Nu har hysterin lagt sig och jag kan börja inse vad jag och Emma var med om i tisdags. Ställde även en fråga till dem, aldrig varit så skakig när jag pratat med någon. Efter konferensen var det foto-tilfälle men jag fick panik och helt plötsligt var alla på scenen och jag missade att få bra bilder. Har en ev. bild på Joakim men den är långt ifrån bra. Vi gick hem galet lyckliga och med en goodiebag bestående av deras nya tygväska, digipack av nya albumet samt 999-vinylen. En timme senare satt vi och åt lunch på en resturang och insåg inte att vi för en timme sedan satt fyra meter ifrån självaste Kent.

Kommentarer

Postat av: hlnilknj

Publicerad 2012-04-27 12:15:54

Såg dig i tidningen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.