Tika Masala, inomhuspicknick och ett hemmagjort pictionairy.

Publicerad 2012-04-22 21:08:02 i min vardag,



Ni fina som besöker novemberdreams är bäst och för er skull om ni bryr er så ska jag berätta vad jag gjorde i fredags kväll fram till midnatt. Jag tog mig (efter att ha fått reda på att jag skelar och behöver glasögon) till Anna (och Erik) på Gärdet. När jag kom dit efter en fin vägbeskrivning av Anna fick jag en vindrink och så satte vi oss ner och åt på en matta. Johanna var också där. Hur mysigt som helst att sitta på golvet och äta, som inomhuspicknick ungefär. Det vart Tika Masala och baguette (ja,jag googlade hur det stavades) som var hur gott som helst. Senare kom Erik hem framåt niotiden och då spelade vi Pictionairy där Johanna hade ritat spelplanen och vi slumpade vad vi skulle rita från en hemsida och våra spelpjäser var olikböjda gem, man tager vad man haver sägs det. En himla fin början på fredagskvällen som senare skulle resultera i en av mina värsta freddagar någonsin, i alla fall som det kändes då. Oj så mycket text. Förlåt så mycket men jag ville så gärna dela med mig av mitt fantastiska liv.

Kommentarer

Postat av: Vanja

Publicerad 2012-04-22 22:31:25

sv: Men åh vad söt och snäll du är Jenny, vad glad jag blir! :D jag avgudar ju dina konsertfoton, såå fina! Kram på dig!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-22 22:38:39

de va trevligt med besök! :)

Postat av: Fotograf Emma Eriksson

Publicerad 2012-04-22 22:40:06

Kom till mig så lagar vi mat och sitter på golvet å äter <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-22 22:42:38

Mycket text är priiiiiima!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.