Första veckan i Molkom.

Publicerad 2012-08-31 14:01:00 i instagram, molkom,


Mitt rum är avlångt och högt i tak. I helgen kommer mamma och pappa med mattor och fler filtar, ni ska få se bättre bilder senare på det. Alex fönster är betydligt snyggare än mitt. Jag har bara ljushållare som prydnad, kanske borde skaffa växter jag med. Vi har den bästa maten och eftersom att jag bor i samma hus som matsalen är i kan jag bara glida ner i tofflor och sovkläder, underbart.



Mitt utsikt från fönstret, det bakom det gula huset är Molkom sjön. Förra torsdagen körde Sara och fler förare i klassen till Fyrbo där vi skulle mysa och intervjua varandra. Det var sjukt fint där och vi hade det kanon.


Solnedgång, mitt nattduksbord, kattbred och en katt som jag och Alex träffade en fin katt i fredags också. 



Kunde inte ha det bättre här. Känner mest att jag inte ens vill hem men ska bli kul att träffa föräldrarna igen imorn. Ikväll blir det hockey i Kallestad! Hur ska detta gå?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-08-31 20:27:15

Åh vad fint att du äntligen visar lite (dock har man ju sett det på instagram haha...) Kul med hockey! Hoppas för din skull att du hejar på Frölunda ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-03 15:20:33

Men åh. Fint.

Postat av: .

Publicerad 2012-09-04 22:08:27

fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.