Åttonde och nionde december.

Publicerad 2012-12-09 11:48:00 i festival, instagram,


Jag hann inte med åttonde december i går så får göra ett dubbelinlägg igen. 
 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

Bilden är från Hultsfred tvåtusenelva. Det regnade sjuttio procent av hela festivalen. En kväll då det inte var så fantastiska band tryckte vi in oss i Sannas tält och hade det superbra där.
 
 
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.
 
Här är mitt studentrum som ni sett förut. Nu är det väldigt juligt och fint. Till vänster är när jag hade fått nycklarna och öppnade dörren för första gången till rum nummer åtta.
 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2012-12-09 20:48:35

Tack så jättemycket! Och ja jag vet inte, jag kanske kan förklara det i nåt inlägg men jag gör inte så mycket mer än att jag pillar lite i kurvorna. Men tack!

Svar: Ja det vore intressant för du är verkligen den bästa fotobloggaren. Och alla bilder har samma känsla!
Jenny Stjernström

Postat av: Louise

Publicerad 2012-12-10 22:06:16

Så himla mysigt du har lyckats få det i ditt rum!

Svar: Åh tycker du. tack så mycket! jag trivs väldigt bra faktiskt
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.