Julmarknad i gamla stan och snöflingor i håret.

Publicerad 2012-12-23 19:27:31 i fotografier, min vardag,

Det händer så mycket nu, innan jul. Stressen infinner sig och det känns som att jag aldrig har tid för bloggen, har ju missat massa i julkalenderutmaningen också. Nåväl. I går var jag med Therese inne i stan och gick på julmarknad, inhandlade de sista julklapparna, vandrade längs drottninggatan och hälsade fina vänner god jul, som jag träffade på.

Vi började med var sin salamepizza på Vapiano.



Therese har ett fint ugglesmycke som hon fått av sin syster.



Hej.


Sedan gick vi raka vägen till Stortorget och julmarknaden.



Mitt i vimlet träffade vi på fina Matilda och hennes syster, hälsade dem en fin jul.


Snöflingor är verkligen den finaste accessoaren.



När vi var klara satte vi oss på Kåbrinken och delade på morotskaka och brownie. Supergott men mättande!



Letandet efter julklappar fortsatte på Drottninggatan och där träffade vi på Byron från Molkom. Det var himla roligt eftersom att vi sågs i fredags. Det roliga tar inte slut där, nej sedan träffade vi även honom igen vid tunnelbannan. Stockholm är verkligen litet.

 
Det var en jättefin dag med julkänsla som bara den. Och jag tycker så mycket om Tess som jag nu känt i över tio år.

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2012-12-23 21:01:41

vad fin du var!

Svar: tack :))
Jenny Stjernström

Postat av: Athena

Publicerad 2012-12-25 03:03:25

UNDERBARA bilder! Hoppas din jul var fin <3

Svar: Åh tack Athena! helt okej var den. saknar dig <3
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.