Tredje december.

Publicerad 2012-12-03 14:09:00 i hjärtan, porträttfoto,

 
3. En bild på din bästa vän.
 
Sara. Min bästa, fina Sara. Jag kommer ihåg vad det första vi sa till varandra var, efter Hej vad heter du såklart. Det var tvåtusensex på barnbytardagen då jag skulle träffa min nya klass(trodde jag, men sedan bytte jag klass) i den nya skolan. Jag hade så svårt för att höra hennes efternamn minns jag, då det innehåller en massa r och Sara kunde och kan fortfarande inte uttala r. Jag trodde att hon kom från Småland. Men sedan trots att vi hamnade i olika klasser trots allt så fann vi varandra. Och sedan dess har jag inte kunnat leva utan henne.
 
Bilden är från midsommar i år när jag hade fest hemma hos mig. Fler bilder därifrån kan ni se här.

"Jö"
"Meh!!"
"Simon brur"
"Janne Muskel"
"Du är inte min pappa!"
"Det är sju grader i vattnet"
"Du är både idiot och jävligt ful"
"Två kondomer, men vi är ju tre?"
"Ska vi säga god natt?..Ja det gör vi"
"Ska jag lägga dem framför dina fötter?"
"Smörkräm, grädde socker och mandelflan."
 
Ja listan är lång på citat och liknande som vi har tillsammans. Min bästa älskade vän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.