Ett hej och Putte i Parken 120707.

Publicerad 2012-07-19 22:40:00 i festival, fotografier, konsertfoto, på vift,

Hej hej. Nu är det såhär att jag inte har kunnat uppdatera ordentligt på över en vecka då min laddare blev ur funktion under putte i parken. Men nu har jag ordnat detta och ska genast lägga upp fler konsertbilder och det där kent-inlägget som jag pratade om. Så här får ni bilder från lördagens konserter.



Först ut var världens finaste Markus Krunegård, lika charmig och glad som alltid. Får inte nog av hans östgötska.




Sedan var det dags för Den Svenska Björnstammen. De studsade runt på scenen som vanligt och var allt för grymma. 



Och det blev Lars Winnerbäck som fick avsluta mysiga PIP. Han var cool med sitt paraply och jag har alltid haft svårt för honom men efter att ha sett honom live så börjar jag tycka att han inte är så illa ändå!



Jag skäms så för min dåliga uppdatering men så blir det när man inte har haft tillgång till dator på samma sätt som man brukar. Hoppas ni har det hur bra som helst i sommarsverige eller var ni nu befinner er. Så fint också att så många svarat på elva-utmaningen. 
 
Kramar till er från mig ♥

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-07-19 22:54:50

Men åh va fint!

Svar: tack tack fina du :*
Jenny Stjernström

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-07-20 10:24:11

Vilken upplevelse! Fina bilder och bra musik! Ha det bra.

Svar: Ja det är det verkligen! tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Postat av: Malin Aurora

Publicerad 2012-07-20 11:05:35

Åh svenska björnstammen<3 jisses vad jag ser fram emot att se dem nästa vecka!

Svar: ja dom är så fina och bra :)
Jenny Stjernström

Postat av: Michello

Publicerad 2012-07-20 18:11:27

Grymt skickligt fotograferat! Synd att man inte var där alltså!!

Svar: åh tack så mycket för en fin kommentar. jo det var bra, men fler chanser kommer! (:
Jenny Stjernström

Postat av: agnes

Publicerad 2012-07-20 18:28:06

svar; ja, jag tyckte de var så fina!

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-21 10:26:59

Åh Jenny, Jenny. Visst är det nattkatt jag pratar med?

Svar: hihi ja det är nattkatten :)
Jenny Stjernström

Postat av: matilda

Publicerad 2012-07-24 00:12:45

FANTASTISKT

Svar: tack så hemskt mycket!
Jenny Stjernström

Postat av: Cajsa-Maria

Publicerad 2012-07-25 01:51:01

Sv: Men ååhh nice att få se bilder som inte är tagna med iphone haha. Dina bilder är sjuka. Sjukt fina. :)

Svar: tack så himla mycket! det betyder jättemycket :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.