Putte i Parken 120706.

Publicerad 2012-07-08 14:58:37 i festival, fotografier, konsertfoto, livräddarna,


Här är bilder från fredagens konserter.
En fredag som avslutades med att jag stod mindre än en meter från Kent. Springandes in till fotodiket med min kamera i handen och Emma bredvid mig stod jag framför dem jag älskar mest. Det var magiskt. Overkligt. Fantastiskt. 

Melissa Horn.



Jonathan Johansson.



Kapten Röd.



Familjen.



Kent. (fler bilder kommer i ett Kent-inlägg så håll utkik!)



© Jenny Stjernström

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-07-10 19:02:11

Men åh va fint och trevligt!
Helt underbara bilder dessutom!

Postat av: Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Publicerad 2013-04-27 16:58:52

grymma bilder! :)

Svar: åh tack! kul att du gått tillbaka i arkivet (:
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.