Tog jag ett tåg från Stockholm..

Publicerad 2012-07-22 20:32:00 i instagram, livräddarna, musik, på vift,

Jag reser mycket nu de här helgerna. Först Karlstad, sen Göteborg och nu var jag i Eskilstuna. Tänkte visa er lite hur den tiden sett ut från min instagram.

Karlstad.


Jag och Emma tog oss till Karlstad för lite Putte i parken som ni vet där vi fotograferade konserterna, tog det lugnt i gräset, hängde i presscentret och bara njöt. Vi fotograferade bla. Kent, Thåström, Familjen, Gavin DeGraw, Ane Brun och Jonathan Johansson.

 

Sista dagen var det bara jag som fotograferade, Emma lät sin kamera vila och då vart det Markus Krunegård, Den Svenska Björnstammen och Lars Winnerbäck som var framför mig och min kamera i diket. Träffade fina Markus efter spelningen också vid signering och han fick göra en ny namnteckning på min arm. 

Göteborg.



Helgen därpå tog jag, Linnea och Emma tåget mot Göteborg för att kika lite på Lars Winnerbäcks konsert på fredagen och vi var inte ensamma där och sedan för att vara innanför Trädgårdsföreningen på lördagen för att se Kent.




Vi fick Berg & Dalvana och Färger På Natten. Det var fint men hade för höga förhoppingar om spelningen och sedan var platsen vi stod på en bra anledning till att spelningen inte var årets bästa.

Eskilstuna.


Sedan fick jag besök av Michelle från Danmark och vi tog tåget till Eskilstuna i tidiga fredagsmorgonen. Tog Taxi med Jonna från Tuna till Sundbyholm för att spara tid då nästa buss gick först två timmar senare. Vi kom fram strax efter nio och började köa med nummer 39-41.



Satte oss ner. Såg oss runt. Ringde Nina ett antal gånger, Edvin också. Men fick inget svar eftersom att de sov. Till slut ringde Nina och jag gick fram till henne, flyttade dit vår filt och köade med henne och bästa Ellen och Frida. 



Sedan var det insläpp och vi blev inledda med händerna om ett spännt band, sprang först när vi var ca 2 m från scenen och jag hamnade längst fram trots mitt höga nummer. Framför Sami. Hade gärna kunnat vara lite mer till höger om honom men det var så fint ändå. Och trots samma setlist som i Göteborg var den här spelningen sommarens bästa, enligt mig. 
 

Kommentarer

Postat av: Black Panther

Publicerad 2012-07-23 10:10:23

svar: är inte helt säker på vem du är, men om du stod längst fram på vänster sida så borde det nog varit jag du stod bredvid..och ja, jag har dreads.

Svar: det är nog du :) och du hade solglasögon och en kompis i blont hår!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.