De där elva frågorna.

Publicerad 2012-06-30 20:49:02 i fotografier, novemberdreams,

I maj utmanade Rebecca mig till att svara på elva frågor. Jag hade helt glömt bort det men nu tänkte jag svara på dem. Så här har ni.
 
 
Din högsta dröm?
Himla svår fråga. hm. Att allt ska gå så bra som möjligt i mitt liv kanske. Att jag ska träffa den där mannen som kommer att få mig att sväva på rosa moln. Att jag kommer in på Molkom och har det bra där. Att ingen för nära lämnar mig. Och en massa sådant. Det vore nog min högsta dröm.
 
Tycker du om Kent?
Älskar.
 
 
Är du kär? 
Kär har jag varit två eller tre gånger i mitt liv och det är jag inte just nu. Det ordet är så starkt för mig och i min innebörd av ordet har jag det svårt för att bli kär men när jag blir det tar det lång tid innan jag kommer över personen som aldrig är kär i mig. 
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? 
Oj. Inte speciellt unik. Jag försöker hitta något som känns Jenny men jag vet inte. Jag har börjat använda kjolar och klänningar mer än förut och inte lika ofta byxor. Kan vara för att byxorna är för små. I alla fall jeansen. Sedan har jag ju mina favoritshorts som ni vet. Men har ofta en kånken och en tygväska(som alla andra tyvärr) med mina svarta gubbskor. 
 
 
Din favoritsiffra?
Hm. sex eller åtta kanske. Det har varit tolv men jag vet inte längre.
 
Din favoritårstid? (motivera varför) 
Den här frågan är så svår för att ett jag gillar hösten för att jag fyller år och för att det blir finaste bilderna då, löven är så fina och regnet. Men sedan är sommaren så bra också för att man inte behöver ha någon jacka eller strumbyxor och man blir sådär solbrun i ansiktet. Eller jag blir det i alla fall. Och allt roligt under sommaren som festivaler och konserter. Därför skulle jag säga både sommaren och hösten.
 
Finaste minne du har?
Vilka svåra frågor. Ja jag skulle nog vilja säga ett flertal. När jag fick min första kyss, när jag återupptäckte Kent, såg Kent första gången och när jag tog studenten.
 
 
Vad har du för mobil?
En glittrande (pga massa sprickor) vit Iphone 4.

 
Ditt favoritämne i skolan?
I högstadiet var det alltid svenska men sedan i gymnasiet blev det även Fotografisk bild A och B samt Svenska A och C.
 
Vilken är din favoritfärg? 
Det har varit rosa genom hela min uppväxt men på senare tid har färgen gul fått mig på fall och även vit och glittersilver.
 
 
Vad gillar du mest med dig själv?
Mitt hår och mina ögon. Insidan är väl att jag är spontan och social. Jag menar alltid väl till mina vänner.
 
Sedan nu då. Efter att jag har svarat på dessa elva frågor är det min tur att ställa elva frågor till elva fina bloggerskor som säkerligen har svarat på såna här förut men ni får dem ändå för ni är så bra. Frida, Felicia, Anna, Emma, Magda, Frida, Maria, Alinde, Inger, Madeleine och Ronja.

Ni andra som känner er manade får givitvis också ni svara! Säg gärna till när ni gjort det så jag kan se era svar :)
 
Här har ni frågorna:
Bästa...
* mönstret?
* festutstyrseln?
* festival?
* sätt att resa i kollektivtrafiken (motivera)?
* julkalendern?
* utländska musik enligt dig, ge exempel?
* sidan en människa kan ha (motivera)?
* smågodiset?
* Sverige-delen (svea, göta, norra - land) varför? 
* svenska stad?
* konserten någonsin? var, vilket band/artist?
 
Reglerna hittar ni här

Kommentarer

Postat av: tildaesther

Publicerad 2012-07-07 15:29:21

ÄLSKAR dina bilder! följer bloggen direkt! :) kram

Svar: Åh tack så himla mycket vad glad jag blir! <3
Jenny Stjernström

Postat av: Alva

Publicerad 2012-12-02 21:57:00

Här är mina svar! :)
http://photoandfantasy.blogspot.se/2012/12/jag-vet-inte-vem-jag-ar-men-jag-vet-att.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.