Vi skålar för en midsommar till, färsk potatis och sill, som om tiden stått still.

Publicerad 2012-06-23 19:49:23 i fest, fotografier,


Jag hade den bästa midsommaren man kunde ha. Det var varmt och soligt, mina vänner var med, vi sjöng nubbevisor som jag och Sara satt ihop tidigare, drack snaps, åt gott. Jag, Sara, Linda och Alinde blev iputtade med kläder på i den femtongraders kalla poolen, vi dansade runt en hemamagjord midsommarstång(CREDD till Anna för den fina GIF:en) och firade två födelsedagsbarn med kladdkaka och jordgubbsgräddtårta. Allt vart så himla lyckat och det avslutades med mer festandes på kvällen sedan. Såhär vill jag att min nästa midsommar ska vara om inte ännu bättre, om det nu går. Tack vänner för att ni förgyllde dagen. Och tack för all hjälp både innan och efter. <3

Kommentarer

Postat av: Athena

Publicerad 2012-06-23 20:16:38

<3

Svar: <3 <3 <3
Jenny Stjernström

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-06-23 21:59:44

Men åh va härligt!

Svar: Ja precis som det ska vara :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.