Everything's not lost.

Publicerad 2012-03-21 23:29:06 i utstyrslar,



Såhär såg jag ut idag. Det var en riktig fin dag med sol och jag kunde gå omkring utan jacka större delen av dagen. Ge mig fler såna här dagar!

I morgon är det projektarbetsdagen och som jag sa i ett tidigare inlägg skrev jag att jag inte var speciellt taggad men nu ska det bli jätteroligt. Jag höll på och pysslade och förberedde en del idag och lämnade skolan först vid halv sju. Tänkte ta med mig kameran imorgon och visa lite om hur det ser ut där jag ställer ut om ni är intresserade?

För ni på teg som kanske läser min blogg så kommer jag vara vid ljushallen med mina konsertbilder och bjuda på godis och svarar mer än gärna på frågor.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2012-03-22 21:01:07

Sv. Tack så väldigt mycket =D Så glad jag blir!

Postat av: Liza Ellisson

Publicerad 2012-03-23 15:28:49

åh vad jag tycker om när man kan lämna jackan hemma! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.