Andra behöver sova en natt för oss räcker det lätt med en kvart.

Publicerad 2012-11-19 08:42:00 i bekymmer, instagram, novemberdreams,

 
God morgon. Jag sitter i klassrummet och är först på plats här. Det har nog aldrig hänt förut. Igår fick jag en ordentlig spark i arslet om att jag måste skärpa till mig och jag kan inte annat än att tacka för den sparken. Nu ska jag börja om och engarera mig som jag gjorde de försat veckorna här. Det kändes som att det var min födelsedag eller någon annan spännande dag då jag vaknade innan jag skulle gå upp. Det var så exalterande att gå upp och bevisa för mig själv och sängen att det är skolan som vinner, inte den där nittio centimeter breda, mjuka och varma ytan.

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2012-11-19 09:38:08

du klarar det!

Svar: tack <3 betyder jättemycket att du tror på mig!
Jenny Stjernström

Postat av: amanda

Publicerad 2012-11-24 20:40:38

Klart jag gör. Alltid!

Svar: <3
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.