November, vi avslutar sagan snart har du några lögner kvar att pudra dina svar.

Publicerad 2012-11-02 01:38:00 i fotografier,

 
Det snurrar rejält mycket i mitt huvud just nu. Känslor, tankar, bekymmer. Jag är oklar med vad jag har för drömmar och mål, om jag är ämnad för att fotografera eller inte. Den presationsångesten som jag hade för en vecka sedan vill jag aldrig någonsin uppleva igen, men jag vet, jag vet, att det kommer jag få göra. Kommer jag klara av det då? 
 
Det har varit fint i alla fall att få träffa mina finaste igen förutom Sara som jag inte har hunnit vara med. Däremot har jag umgåtts mycket med bästa Amanda, har även hängt lite med Kajsa som var på besök i Stockholm vilket var väldigt fint. Träffade henne under Markus på Emmaboda och precis som då var det jättelätt att prata med henne. En mycket fin tjej. Och i morgon då. Ja då ska jag på årets fetate fest. Och träffa Nina.
 
God natt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.