Lördagsplaner och funderingar.

Publicerad 2012-10-13 14:24:00 i min vardag, novemberdreams,

 
Känslan av att komma hem. Gå i skogen från tåget till att gå på vår tomt till att öppna ytterdörren och känna en hemmadoft. En hemmadoft som jag bara känner när jag varit hemifrån ett tag. Den doften som alla våra gäster känner när de kommer på besök hit.
 
Som igår då jag hade några fina vänner här. Vi satt allihopa på mitt rum och bara pratade. Jag pratade mycket om mina första två månader i Molkom och sedan fick jag även höra en massa som jag har missat som hänt här hemma. Det är så mycket som man missar på nästan sextio dagar. Vi behövde verkligen den tiden. 
 

Vaknade för cirka två timmar sedan och det kändes konstigt att inte vakna i mitt studentrum men samtidigt bra att vara tillbaka i min egna säng. Gick ner till köket där pappa började att steka pannkakor och mamma satt och rensade nyplockad svamp. Så mysigt.

Idag ska jag träffa min bästa Sara och vi ska bleka min utväxt. Och ikväll ska vi på halloweenmaskerad hemma hos Anna. Jag känner på mig att det kommer att bli en fin dag. Och den har bara börjat.

Kommentarer

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2012-10-13 22:04:55

Gud så vacker & fin bild. <3

Svar: En massa tack! Blir jätteglad <3
Jenny Stjernström

Postat av: amanda

Publicerad 2012-10-31 07:51:10

men åh vad du är vacker!

Svar: men åh tack :*
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.