Regn, maskerad och fiskbensfläta.

Publicerad 2012-10-18 20:15:00 i instagram,

 
Tog ju ett tåg till Stockholm i fredags morgon.
 

Det var fint att komma hem till föräldrarna och träffa hundarna igen. Även fint att se några av mina singlar igen och den nya Apple Store butiken i Täby Centrum.



Jag köpte en basker och en dag regnade det.




På lördagskvällen var jag och Sara på maskerad och på tisdagen pluggade vi.




På tåget hem sedan köpte jag tågets enda mjölkpaket och invigde nya glitterstrumpbyxor.

 
Kom hem till ett mulet men fint Molkom och gjorde en fiskbensfläta på Anna-Klara.
 
nattkatten @ instagram.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-10-19 02:44:38

mysiga bilder!

Svar: tack :)
Jenny Stjernström

Postat av: nathalie.

Publicerad 2012-10-20 09:20:03

åh. vilken vacker blogg! här stannar jag nog ett tag.

Svar: tack tack tack blir så glad! bäst att logga in såhär på morgonen och få en så fin kommentar. :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.