Göteborg del 2.

Publicerad 2012-09-29 12:43:00 i min vardag, på vift,

 
Vi åkte ner till Göteborg för att gå på bokmässan. Torsdagen började med en föreläsning av Amelia Adamo och avslutades med manifestationen Fängslade journalister med Esayas Isack, Johan Persson och Martin Schibbye. 

Här är fina Sara.
 
 
Pär Lärnström sände radio i P3.
 

Värmlandsmontern.
 
 
Smygfotade Alex när hon köpte mat.
 

Hej.

 
Bokia hade en tuff fotölj för vilosugna.
 
 
Det var så mycket folk att en som jag från Stockholm tyckte att det var jobbigt med folk.
 
 
Malin var finfin i håret och här sitter vi och väntar på Isack, Persson och Schibbye.
 
 
Likaså var Saras naglar.
 
 
Och klocka.
 
 
Hej igen.
 
 
Sedan klev de äntligen på scenen.
 
 
Och vi var ungefär såhär många(gånger tre) som kom för att se dem och manifestationen.
 
 
Efter bokmässan tog vi oss till condeco och fikade innan Sara skulle hemåt till Karlstad och jag till andra långgatans skivbutik.

 
Vid sextiden var jag klar där och begav mig till La Sombrita där vi alla skulle ses för middag. 
 

Jag och Alex åt detta:


Alex och Johan.


Mirre och lite Johan.

 

Efter en ganska så stressig dag på bokmässan passade det alldeles utmärkt med spansk mat och vin som avslut på dagen. 

 

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-09-29 17:16:24

skivaffären på andra långgatan <3

Svar: eller hur <3 mår så bra när jag är där inne!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.