Ett hej och en brottsbekämpare.

Publicerad 2013-04-19 15:43:00 i fotografier, porträttfoto,

 
Hej hej och hemskt mycket hej. Jag har inte glömt bort bloggen men jag har prioriterat annat den senaste tiden. Vi ska åka till Irland med klassen och alla är i full fart med att boka in jobb därför är det väldigt stressigt i mitt liv just nu. Jag håller dessutom på att starta eget företag och det är en del papper som ska bli klara innan jag kan sätta igång på riktigt. Mycket i huvudet med andra ord så kameran har fått vila. 
 
Har även glömt er att visa en bild som jag tog till projektet barn som brottsbekämpare till Krim-magasinet vi producerade i höstas. Så här har ni den.
 
Hoppas allt är super med er! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-04-19 16:00:06

Haha vilken sötis!

Svar: hihi ja :)
Jenny Stjernström

Postat av: felicia

Publicerad 2013-04-19 18:12:19

så sjukt cool bild. Spännande med att starta eget företag också, hihi!

Svar: Tack så himla mycket! det var ett annorlunda projekt. Ja det är väldigt stort för mig :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.