Fem favoritbloggar.

Publicerad 2013-04-02 12:35:00 i inspiration,

Madeleine önskade för ett tag sedan lite bloggtips och här kommer ett gäng med bra bloggar. För ni andra så ska ni även läsa hennes blogg, superbra är den.
 
Jennifer Stroud
Den här bloggen tilhör bland mina favoritbloggar. Helt klart. Jag hittade till hennes blogg någon gång i början av året tror jag och fastnade snabbt. Hon hade varit på första sidan om jag minns rätt. Jennifer studerar psykologi i Skottland och i hennes blogg kan jag få drömma om att resa till Skottland, förundras över hennes vackra stil och roliga äventyr. Jag blir överdröst av fina bilder och skottska byggnader varje dag då jag besöker hennes blogg. 

 

Bloggen tillhör min vän Anna Lindgren där hon visar upp sina vackra alster i form av klänningar, kjolar och toppar. Det är inte många plagg hon bär som hon inte sytt själv. Nyligen lade hon även upp en video på hur en klänning kan sys (första bilden). Hennes klädval varvar hon med snygga vardagsbilder och ritningar. En kreativ blogg är vad det är. 

 

Jag tror inte att jag någon gång har blivit bisviken när Kapten Bölja har bloggat. Alla inlägg heter något med "och sånt" och bilderna är så vackra, egna och perfekta att det inte finns ord för det. Han har studerat på Gamleby och vi har fått följa med på resor och när han besökt överblivna hus, det var av honom som jag fick inspiration till att besöka spökhusen några inlägg ner.

 
 
Den här tjejen är så otroligt begåvad så jag vet inte vad. När det gäller både fotografi, illustration och grafisk design. Hon ger dessutom varje månad en present till sina läsare i form av bakgrundsbilder till datorn eller mobilen. Nu söker hon till konstfack och lägger upp arbetsproverna allt eftersom, som är helt fantastiska.  

 
 
Vintergatan en rätt så nystartad blogg som drivs av svenskspråkiga finskan Sofia Evers. Hon klär i blommor och dricker te i alla dess slag helst med en kamera i handen. Samtidigt som hon skriver på ett väldigt vackert och målande vis.

 

Kommentarer

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-04-02 13:04:04

Roligt med fina tips!

Postat av: madeleine

Publicerad 2013-04-02 14:14:54

En tackar för tipsen!

Postat av: David

Publicerad 2013-04-04 00:26:55

Nä vad roligt! Tack hörru!

Svar: Tack själv för den bästa bloggen!
Jenny Stjernström

Postat av: jennifer

Publicerad 2013-04-06 21:36:52

Åh, vad fin du är!! Vilken ära att få presenteras i samma skara som så begåvade människor. puss!

Svar: Tack själv för en så bra blogg! :*
Jenny Stjernström

Postat av: elin gry

Publicerad 2013-04-08 22:38:08

så fina de verkar! du har bra smak där. mysig blogg!

Postat av: Linda

Publicerad 2013-04-21 22:13:20

Så roligt med lite tips på nya bloggar att läsa!
Det kan ju vara så himla svårt att hitta fina bloggar.

(du har en väldigt fin blogg också ^^ )

Svar: eller hur! men ibland så kommer guldbloggar upp!
(Tack :D )
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.