Det här är början på en ny tid.

Publicerad 2013-08-02 13:27:10 i mellan bergen,

 
I går började dagen med en bussresa från Luleå till Umeå och därefter Norrtåg till Sundsvall. Efter att jag hämtat nycklarna, låst upp till mitt nya hem för första gången, skypat med mamma och pappa, pratat med sara andades jag ut och insåg att jag faktiskt var här och satt och log för mig själv. Längtar ihjäl mig tills jag flyttar på riktigt den tjugofemte.
 
Den första natten i min studentlägenhet (som just nu är helt utan möbler) har gått. Jag har sovit på en luftmadrass som lär ha något mikroskopiskt litet hål för på något vänster så pyser luften ut efter ett x antal minuter. Som tur är den stor så jag hinner somna innan detta inträffar.
 
Här har ni lite bilder på hur det ser ut hos mig just nu. Det ekar. 
 
 
Ikväll ska jag fotografera Sundsvalls Konsertfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.