Ett biobesök och rosa cider med nytt sällskap.

Publicerad 2013-08-02 18:39:00 i filmtider, mellan bergen,


 
I går tog jag kontakt med Agnes som jag lärde känna en utekväll i Stockholm som bor i Sundsvall och studerar på samma universitet som jag ska. Hon skulle ut med vänner till stadens biograf och se Håkanfilmen, jag hade inget emot att se om den filmen och tyckte att det skulle bli kul att ses.
 
 
Så första kvällen i Sundsvall blev överraskande med biobesök, promenad genom staden och tvåtimmarsprat om viktigheter på krogen Torget där vi drack rosa drycker. En himla bra spontan kväll i min nya stad.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-08-06 17:09:38

Åh, Håkanfilmen är så himla, himla underbart bra! :'D

Postat av: ida

Publicerad 2013-08-17 19:07:34

känn ingen sorg är såsåså himla underbar att man bara dör ju!! Åh din blogg är så fasligt fin. Puss

Svar: åh tack fina du! blir så himla glad :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.