Göteborgsdagar, kentpepp och flyttförberedelser.

Publicerad 2013-08-19 15:55:09 i festival, instagram, musik, på vift,

Hej hej och hemskt mycket hej. Jag har varit i Göteborg och Way Out West där jag flängt runt med min kamera, blivit publicerad i stora tidningar, jobbat och mest av allt i mina tankar nu är flytten till Sundsvall på söndag.
 
I dag var jag på Ikea och i går hämtade jag en köksgrupp från blocket. Jag har egentligen inte tid att träffa någon och jag har verkligen inte tid att gå på konsert men jag ska försöka hinna och klara det ändå. Det är inte vilken konsert som helst, det är ju Kent (, Lars Winnerbäck och Robyn). Någon som ska dit?
 

Shout Out Louds och Håkan.


Bästa Lorentz och Sakarias. Till höger var när jag lunchade med fina Alexandra som jag träffade i Molkom.


Jag en kväll och till höger när jag satt bredvid fantastiska Adam Lundgren på Järntorget.

Kom hem och träffade Therese en kväll och sedan min fina nya klänning med ett gult retroskärp till.
 
Vad har ni haft för er? 
 
Massa kramar
 
Jenny.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-08-19 17:07:00

svar: Tack så mycket!
Vad kul att du ska se kent, de är ju helt underbara live :D

Svar: ja visst är dem :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.