Korta stunder av extas stå i brand gå i kras.

Publicerad 2013-08-01 10:09:48 i instagram, på vift,


Har varit på miniresa till fjällen utan någon som helst teckning men efteråt kunde jag ladda upp bilderna på instagram. Heter Nattkatten om ni vill följa!
 
Till vänster där uppe ser ni när Moysan (i Arjeplog) är så söt som bara hon kan vara och till höger utsikt över Laisdalen. På vägen hem stannade vi förbi Storforsen (var där även april 2012) och jag hade gjort hemmagjorda Smålandsrullar som vi åt bredvid. Var så himla gott. 


Nu befinner jag mig i Umeå (efter en fyra timmar lång bussresa från Luleå), vid tågstationen närmare bestämt. Jag väntar på ett tåg mot Sundsvall. Mot min nya stad. I dag ska jag vrida om nyckeln till lägenheten för första gången.

Kommentarer

Postat av: Malin Aurora

Publicerad 2013-08-03 15:15:59

Åh så fina bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.