Med tunga krav på mina axlar under julens tid.

Publicerad 2013-12-29 23:39:00 i bekymmer, instagram,

Hej hörni. Jag går och bär på den värsta tentaångesten en kan ha - att jag måste skriva omtenta direkt när jag kommer tillbaka till skolan och en massa annan trubbel men här har ni lite juliga bilder i alla fall. Jag har inte ens tänkt på att ta med kameran överallt vilket jag också mår dåligt över. Mobilen har tagit över känns det som. Nåväl.


Var i Vaxholm några dagar innan julafton och såhär juligt och fint var det på en utställning där. Mamma köpte polkate till mig som jag suktat efter ett tag.


Så blev det julafton. Jag hade klätt granen dagen innan som vanligt och till höger ser ni en del av min vegetariska julmat i form av inlagda sojastrimlor i stället för sill, saffransdoftande quornbitar med äpple och fänkål samt marinerade quornfiléer i stället för skinkan. (recept finns här)


Bästa julgodiset enligt mig är Leila Lindholms recept på Rocky Roads. I fredags bilade vi upp till Sundsvall för att lämna julklappar och för att hämta mitt pass som jag glömde hemma. Jag ska nämligen fly staden och landet till Budapest med Sara över nyår. Det kan jag behöva.
 
Här kan ni se hur min förra julafton såg ut. 
 
Hoppas ni har haft en mindre ångestfylld vecka än jag. Ta hand om er och ha nu ett riktigt gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.