Anna det är ett timglas som bara rinner.

Publicerad 2013-02-08 13:25:05 i hjärtan,

 
Tillägnar inlägget till Anna. Vi var på den första festivalen tillsammans(Arvika 09,10), vi har tvåmanssupit framför Harry Potter och den vises sten på svenska, åkt på spontan Markuskonsert och spontanutflykt till Ekerö. Gått påskkärringar där vi delade ut godis i stället för att tiggde om det, dansat till 80-tals musik och jag vet inte hur många gånger jag har skrattat så att mjölk sprutat ur näsan på mig vid middagarna. Men det här var år sedan. Och jag saknar det. Jag saknar att umgås med dig som förut. Det känns så konstigt att inte veta vad som händer i ditt liv.
 
 
I dag fyller du tjugo år och lämnar tonåren. Det är helt otroligt hur fort tiden går. Och jag hoppas att du får en superbra dag! Jag hade önskat att jag kunde komma förbi och gratta dig men får göra det senare. Saknar dig massor ska du veta. Kramar från Molkom! 
 
Foto: Anna Lindgren

Ansgar.

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2013-02-08 14:07:45

Ha en fin helg!

Postat av: rebecca

Publicerad 2013-02-08 18:45:02

svar: tack så mycket! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2013-02-10 21:53:17

Vilken sjukt söt sista bild!

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-11 09:39:55

åh, jenny! vi får se till att prata oftare, och ses när du är på besök i huvudstaden. Jag har ingen koll vad du håller på med på dagarna heller.

puss!

Svar: Ja! jag kommer ju stanna i stockholm i sex veckor på praktik från och med den 25/2. Då borde vi ses tycker jag!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.