Ännu en Grammis hem till Värmland.

Publicerad 2013-02-22 15:07:00 i konsertfoto, text,

The Soundtrack Of Our Lives när de spelade under Putte i parken i somras. Foto: Jenny Stjernström / Festivalphoto.net
 
Igår hade vi som ni vet redaktionspass och jag var reporter. Då ringde jag och pratade med Martin Hederos, född i Karlstad som spelar keyboard i The Soundtrack Of Our Lives. Det var himla kul att han svarade och kunde ägna tio minuter åt Molkoms Tidning under sin tur på tunnelbannan. Läs artikeln här!

Kommentarer

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2013-02-22 22:49:20

Helt underbar bild!

Svar: åh tack!
Jenny Stjernström

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2013-02-23 10:28:41

Vad spännande att få vara reporter!

Svar: Ibland är det riktigt roligt men ofta ganska påfrestande. hehe
Jenny Stjernström

Postat av: Thea

Publicerad 2013-02-23 15:25:15

Kul! Vi har nyligen agerat reportrar vi med, jag tyckte det var roligare att vara bakom kameran dock, hehe!

sv; Den är fantastisk! Åh, vad roligt :) Varför sökte du inte hit då? :)

Tack så mycket <3

Svar: Ja haha. har fått det litet bekräftat nu efter den här utbildningen att det är fotograf som jag ska va, inte reporter för jag klarar helt enkelt inte av det.
Jag hann inte innan sista sökdagen :(
Jenny Stjernström

Postat av: maja - fotogeniquee

Publicerad 2013-02-24 22:34:40

Hej, jag ville bara säga grattis eftersom din bild har blivit uttagen som finalist i min fototävling!
Inlägget hittar du här:
http://fotogeniquee.blogg.se/2013/february/finalisterna-i-fototavlingen-tema-svartvitt.html

kram

Svar: blir superglad :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.