En superhjältes morgon.

Publicerad 2013-02-09 13:10:00 i fotografier, min vardag, novemberdreams, utstyrslar,

Vaknade runt nio och lyssnade på ring så spelar vi, blundade och tänkte att jag lyssnade tillsammans med mina föräldrar i deras säng hemma i Stockholm.


Åt frukost och sällskapade i köket för att sen klä på mig,


borsta tänderna


och bädda sängen. Nu sitter jag här för att om en halvtimme gå ner till gymnastiksalen och skriva om innebandyn.


I kväll blir det mys här på gamla med Mello och Gaygalan. Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Publicerad 2013-02-09 19:42:57

Mysigt! Fina bilder också. Kram

Svar: Tack fina du!
Jenny Stjernström

Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Publicerad 2013-02-10 12:52:24

Låter som en bra dag! Och tröjan är ju så snygg!!

Svar: Ja det var det :) visst är den! älskar att den är lite sliten i trycket redan från början.
Jenny Stjernström

Postat av: Emma

Publicerad 2013-02-10 21:55:09

Dina bilder alltså! Ofta känns det så platt när man tittar på en blogg, men dina bilder blir så... Levande! Det är så att man nästan kan krypa in i de. :) Haha. Så svårt att förklara, men jag gillar de verkligen skarpt! :)

Svar: Åh det här måste varit den bästa kommentaren jag har fått om mina bilder. Tack så himla mycket. Fan så glad jag blir :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.