I ett hav av kärlekshistorier.

Publicerad 2013-02-04 18:23:04 i bekymmer, fotografier,

Emmylinnea önskade kärlekshistorier av sina läsare och det fick hon. Jag har nu den senaste timmnen läst alla åttiotvå själars berättelser. Så fantastiskt vackra, sorgliga och lyckliga texter om kärlek. Jag grät, kände igen mig och log samtidigt som jag skrollade mig neråt i kommentarsfältet. Snälla ni, läs. Ni kommer inte ångra er.
 
Ett par på Putte i Parken i somras. © Jenny Stjernström / Festivalphoto.net 

Jag har blivit jättesjuk och vet inte när jag kommer uppdatera nästa gång. Ligger bara och mår sämst. Ta hand om er så länge. Puss

Kommentarer

Postat av: Amanda Englund

Publicerad 2013-02-05 08:41:05

Ja, de kärlekshistorierna är så himla fina!! :)

Svar: Kameralakanen är köpta från Anttila här i Finland, går säkert att beställa via nätet! :)

Postat av: Thea

Publicerad 2013-02-05 19:39:56

Har också läst och blivit så jäkla berörd. Så himla fint.

Krya på dej!

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2013-02-05 20:38:54

Jag läste också dem och varenda en kändes verkligen.
Krya på dig.

Postat av: Jennifer

Publicerad 2013-02-05 22:30:09

Åh, jag läste dem och blev helt tårögd. Kärlek alltså, så fint. Och krya på dig, fina!

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-06 13:41:17

Sån himla fin blogg du har! Så glad jag är att jag hittade hit! Läste själv också kärlekshistorierna på Emmylinneas blogg, så sjukt vackra!

Svar: Jag är finlandsvensk, bor alltså i Finland men i en stad där precis alla tala svenska (talar själv knappt någon finksa alls haha) :)

Svar: Åh tack fina! Blir så glad ska du veta :)
Då förstår jag! Själv är jag femtio procent finsk! Min mamma kommer från Kuhmo :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.