I ett spöklikt tillstånd.

Publicerad 2013-02-01 01:04:00 i novemberdreams, nytt,

 
Jag ser ut som ett spöke på första bilden och den togs när jag kom hem efter Emmas tjugoårsmiddag mitt i natten. Jag känner mig lite så just nu också. Något jag inte visat är halsbandet jag fick av Malin i försenad julklapp. Det är enkelt men ändå så fint och jag invigde det samma kväll.
 
I kväll hade vi redigering och jag var nattchef. Det gick bra men ska bli spännande att se hur diskussionen blir i morgon med helklass. Nu lyssnar jag på Vaken i vanlig ordning och ska strax sova. Kul med nya besökare också. Blir så glad! 

Kommentarer

Postat av: Athena

Publicerad 2013-02-01 08:58:28

Rikard tycker du ser ut som pojken i "Låt den rätte komma in" på den här bilden!!!

Svar: hahahha gulligt
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.