Bland partyhattar, god mat och utmanande frågor.

Publicerad 2013-01-28 14:35:00 i fest, hjärtan, min vardag,

I lördags var jag på födelsedagskalas hos Emma som fyllde tjugo i veckan. Hon hade dukat och pyntat så fint.

Födelsedagsbarnet och Johanna med partyhatt. Så fina!

Matilda, Östanbäck och Frida strax innan middagen. Hade inte träffat de förstnämda sen studenten.

Smällkaramell från Sephora fanns på allas talrikar. Desvärre var det någon slags roulette så jag och tre till fick ingen present men det var roligt ändå. Himla tur att Emma fick en liten sak i alla fall. 

<3

Partysugrör minsann med godaste vita vinet.

Partypoopers!! (haha vilket namn) när vi åt ost och frukt.

Ni är bäst. Love you.

Sen var det dags för Schwartzwaldtårta som efterrätt. 

Och middagen avslutades med Våghals(läs sanning & konsekvens). Bland annat ringde Frida en pizzeria och bad om att få beställa en holländsk pizza med extra svamp(om ni förstår vad jag menar) och gjorde en flaskpost. Johanna skrattade så att hon grät under första utmaningen. De flesta valde dock sanning så den röda högen var flera gånger tjockare än den svarta.
 
Jag, Sara och Johanna stannade till sent medans de andra tre drog ut vid elva. Det var en himla fin födelsedagsmiddag. Ännu ett stort grattis till dig Emma ♥

Kommentarer

Postat av: The old one

Publicerad 2013-01-28 20:20:49

Åh bästa du <3

Svar: ihihihi <33
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.