Bland snuva, paljetter och regnbågsteater.

Publicerad 2013-01-12 15:21:00 i instagram, nytt,

Hej. Jag har inte mått något vidare de senaste dagarna. Förkylningen från nyårsdagen har hållt i sig och mina bästa vänner har varit nässpray och snytpapper. I går hade vi rockfest. jag var ett litet emo och drack ingen alkoho, jag hade kul ändå.
 
Här bjuder jag på lite mysiga instabilder då jag inte har haft tid att fotografera så mycket. Och dels för att min dator inte tar emot fler bilder just nu. 
 

Från lovet när jag fikade med min mormor i Centrum och en sen julklapp från mor och far ♥


På nyår hade jag paljettnaglar och till höger var jag tillbaka i Molkom i mina nya pyjamasbyxor.

I torsdags hade alla skådisar improvisationsteater i alla regnbågens färger. Och i går var himlen såhär fin.

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2013-01-12 15:53:43

Fin blogg!

Svar: tack!
Jenny Stjernström

Postat av: madeleine

Publicerad 2013-01-12 18:29:27

åh fin header!!

Svar: tack :))
Jenny Stjernström

Postat av: lovisa/polichinelle

Publicerad 2013-01-16 16:10:14

paljettnaglarna var ju AWESOME!

Svar: eller hur? älskar det nagellacket!!
Jenny Stjernström

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Publicerad 2013-01-17 20:41:46

Så fina bilder!

Svar: tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.