Och där faller ännu ett år spricker upp och försvinner men av dagarna som går ska jag fylla varje timme.

Publicerad 2013-01-08 00:05:00 i bekymmer, fotografier,

Från när jag såg Markus Krunegård i Mellerud.
 
Sjukdomen börjar lägga sig och lyssnar på bästa P3. I morgon väntas en dag av mycket arbete, två artiklar ska skrivas. Jag ska se andra delen av "Lennart NIlsson - en fotograf blir till" och sedan sova.
 
Tankar snurrar i vanlig ordning och jag ser tillbaka på året som var. Ett år fyllt av alla möjliga känslor. Hat, kärlek, svartsjuka, sorg, rädsla och otillräcklighet. Jag vågar inte säga något om hur tvåtusentretton kommer att bli, det får framtiden bestämma. Det som kommer påminna mig om det positiva med tvåtusentolv är den fantastiska konsert och festivalsommare, de fina människorna här i Molkom och att det var det året jag tog studenten och flyttade hemifrån.

Kommentarer

Postat av: Ewelina Jungmarker

Publicerad 2013-01-11 22:01:22

men vilken underbar bild!

Svar: tack så glad jag blir :)
Jenny Stjernström

Postat av: Rosita

Publicerad 2013-01-12 12:37:12

det fantastiska med ett nytt år är ju ändå hoppfullheten och att man inte vet vad som ska hända. kanske händer det någon fantastiskt i år!

Svar: det har du så rätt i! precis. Att leva och ta var dag som den kommer så det fina som kan hända inte flyger förbi en.
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.