Ytligheter 2012 del ett.

Publicerad 2013-01-04 18:42:00 i novemberdreams, utstyrslar,

Var rätt torrt på klädfronten i början av året. Jag hade däremot rosa toppar och pannlugg.


Införskaffade de bästa partyplaggen från H&M.


Började använda mina jeansshorts väldigt mycket. Såhär skulle jag gå klädd en kväll.
 
Här hade jag dem igen. Tillsammans med lockar, tröja från American Apparel och mammas skjorta.
 
Såhär såg jag ut när jag och Malin såg Silverstein i Göteborg. I samma shorts med rosstrumpbyxor, converse och kofta från Monki.
 
Invigde min nya skiddress när vi var i Kåbdalis.
 
Hade mammas kappa, sjal, plisserad kjol och H&M-tröja när jag och Alinde såg Kristian Anttila en kväll.
 
Såhär gick jag klädd på Kents presskonferens. I jeansjacka från ONLY och runda glasögon från Lindex.
Foto: Emma Eriksson.
 
På mösspåtagningen hade jag finaste jordgubbsklänningen från Urban Outfitters med svarta rosstrumpbyxor.
 
Gick klädd i seglarkofta, hängseldress från H&M, hatt och favvoskorna en dag i skolan.
 
Som studentklänning hade jag en vaniljvit sjömansklänning med lila krage från Urban Outfitters. En sjal köpt på en finlandsfärja med sötaste glitterskorna från Vannesás. + Studentmössa såklart. (jag står längst fram näst längst till vänster)
 
Andra dagen när jag och Emma var i London hade jag shortsdress från Forever 21 med Converse och Kent-påse.

En annan dag hade jag nyinköpt Coldplay-kasse med jacka från Monki, mina jeansshorts och corallfärgad blus från Gina Tricot.

Foto: Emma Eriksson.
 
Såhär kunde jag gå(och ligga ner) klädd på Hultsfred.
Foto: Malin Thorsson och Amanda Wallin.
 
På midsommar gled jag runt i blommig klänning från Indiska.
 
Första dagen i Helsingfors hade jag på mig mina jeansshorts igen tillsammans med strumpbyxor och pappas gamla skogshuggarskjorta.

På Kentdagen klädde jag upp mig i midsommarklänningen och lockade håret.
 
Donkenhängde vid kanalen med Emma och Amanda iklädd den här blommiga klänningen från Indiska.  
Foto: Amanda Wallin. 
 
Emmabodaklädseln var lite skev. Målade naglarna i Emmaboda-style och handleden pryddes av finaste festivalbandet någonsin.

En dag däremot hade jag sönder strumpbyxorna och gick omkring med en mugg i fickan med ja ni såg rätt jeansshortsen.
 
Där var första delen klar. I nästa del har jag rosa hår, höstkläder och pannlugg. 

Kommentarer

Postat av: Athena

Publicerad 2013-01-04 19:17:09

Så himla fint, Jenny.

Svar: tack detsamma Athena! synd att du inte bloggar längre :(
Jenny Stjernström

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2013-01-04 23:58:36

Så himla mycket fint!

Svar: tack tack :)
Jenny Stjernström

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-08 22:56:24

Så mycket tjusigt, och du är ju hysteriskt söt!

Svar: men tack :*
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.