Ytligheter 2012 del två.

Publicerad 2013-01-06 20:36:00 i bekymmer, utstyrslar,

Några dagar innan Kent, när vi skulle på kräftskiva på Johannas landställe färgade Sara mitt hår rosa.
Ja rosa. Det var urballt. Saknar det faktiskt lite.
 
När jag flyttade till Molkom var jag klädd såhär på den första riktiga festen. I skjorta från secondhand och mammas vita blus dansade jag med till Las Ketchup Song.
Foto: Jimmy Alphelton.

Såhär såg jag ut en av dagarna vi var på bokmässan.

Införskaffade mig två nya plagg från Monki i Karlstad.
 
Var på besök hos föräldrarna i Stockholm och då hade jag på mig det här en höstig tisdagsförmiddag. En ny cape från Monki med en manchesterklänning från Ungern, basker från H&M, mammas lusekofta, gul kånken och nyinskaffade Doctor martens.
 
En novemberdag hade jag basker och prickiga knästrumpor.
 
December kom och jag började använda min hårdonout och virkade pannband från Topshop. 
 
När vi var på Refused i början av december klippte Sara pannlugg på mig igen. 
 
I röda läppar med mammas tröja och blus med grön krage under från Monki gick jag på gamla stans julmarknad med Therese.

Julaftonsklädseln. Hade Emilsmamma-skjorta med ny Monkikjol och flätor med röda band.

Dansade med Sara, Emma och Johanna på Ace glittrigt klädd i detta. Paljettkoftan från H&M med vit skjorta och kjol från Monki.
 
Avslutade tvåtusentolv med nyårslockar och svart sammetsklänning.
 
De här inläggen var nog lite roligare än de andra sammanfattningsinläggen. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2013-01-06 21:47:56

åå älskar den blå tröjan från monki!

Svar: jag med!
Jenny Stjernström

Postat av: julia

Publicerad 2013-01-07 11:57:05

fint!

Svar: tack :)
Jenny Stjernström

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-09 16:18:08

Du var ju jättesöt i rosa hår! Klar favorit! ^^

Svar: åh tack så mycket! saknar det lite faktiskt :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.