Fyra timmar tillsammans med mormor.

Publicerad 2013-06-25 22:27:00 i min vardag, utstyrslar,


I dag spatserade (som hon på bilden brukar säga) jag runt med min fantastiska mormor i gamla stan och andra centrala delar av Stockholm. 


Först satte vi oss på en restaurang där inredningen var tio gånger bättre än maten. Fast Mummi (mormor på finska, som jag kallat henne i hela mitt liv) tyckte om sin bakade potatis med skagenröra som tur var.


Mätta tog vi oss vidare först för att besöka Storkyrkan men vi hade inte lust att betala fyrtio kronor för en titt inuti. Jag och Sara var ju dock där för någon månad sedan


Hur som helst bytte vi riktning mot Gallerian.


Där fastnade vi i en skoaffär och i väntan på expediten passade jag på att ta en outfitbild. Så såhär såg jag ut för dagen.

Sedan avslutades den fina dagen med glass och när vi kom hem somnade jag genast i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.