Hagaparkshäng.

Publicerad 2013-06-22 22:13:56 i min vardag, novemberdreams,


För två helger sedan tog jag på mig rosett, bästa humöret och senaste fyndet på mamma-secondhanden, en rödvit långkjol, för att ta mig in till huvudstaden.


Det var en himla fin dag utan några som helst regndroppar.


Jag mötte upp ett gäng fina människor som jag aldrig hade träffat förut. Vi hade blivit bjudna av en gemensam kompis som var sen och då hann vi andra lära känna varandra. Sedan när vår vän kom fixade vi pizza och gick vi till Hagaparken.


Det var oerhört trevligt och vi var inte ensamma där. Det fanns till och med en DJ på plats som tydligen hade spelat musik där sex år i rad på somrarna. Häftigt. 


Efter kortspelande och fika samtidigt som solen var på väg ner drog vi oss vidare upp på kullen.

Där hittade vi en solplätt som lyste i några minuter och sen tackade jag för mig och begav mig hemåt. Det var en oerhört bra kväll.
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-06-23 18:30:41

men åh gud så mysigt det ser ut!

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-29 17:28:48

Åh, mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.