I sommarkransens tecken.

Publicerad 2013-06-24 02:50:05 i fest, hjärtan,

Hej. Hoppas att sommarlyckan finns inom er och att midsommarhelgen varit helt fantastisk. Tänkte dela med mig av min midsommarafton. Så här har ni den:
 

Den startades hemma på uteplatsen med klassisk sillunch.


Sara var med!


Och Mamma hade flätat växter på staketet, det var så himla somrigt och fint.


Det dracks hallands fläder och sjöngs visor.
 
Sedan tackade jag och Sara för oss och tog tåget till där vi skulle fortsätta festligheterna.

Nämligen hemma hos världens bästa Martin!

Malin var finast i midsommarkrans. Här tittar hon i snapshäftet från förra årets fest som då ägde rum hos mig.


Bästa bästa Amanda var fin med en prästkrage bakom örat.


Och med Niklas var allt tummen upp som vanligt. 


Martin var kransskapare. Och Astrid supportade honom.


Sedan spelade vi kubb! Ett måste på midsommar.


Zip fick en krans.


Niklas med, fast på ett annat vis.
 

Min bästa med sin.


Och även jag var glad med midsommarkranspresenten och nytt sommarkort hår.


Som ett par fast ändå inte. Fina är dem i alla fall <3

Johanna var fin i en lyxig krans av en blombukett. Och sedan när tiden drog i väg spelade vi brännboll och en massa andra människor kom förbi. En mycket fin midsommar var det. Tack vänner för en superafton!

Kommentarer

Postat av: Petter

Publicerad 2013-06-24 18:26:53

sv: :) Tack detsamma hörru!

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2013-06-24 19:47:33

Kul, jättefina bilder! :)

Svar: tack :)
Jenny Stjernström

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-06-24 23:46:15

fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.