Sista dagen.

Publicerad 2013-06-10 23:04:23 i hjärtan, molkom,

Den femte juni tog mitt äventyr i Värmland slut. Dagen var fylld av en massa kärlek och glädje men mest tårar och vemod. Jag ville inte slita mig ifrån mina vänner. Även om jag vet att vi kommer ses igen..


Jag vaknade två gånger den morgonen. Först vid fyra och fick då se den fantastiska dimman utanför mitt fönster. 

Sedan somnade jag om och nästa gång jag vaknade skulle vara den sista någonsin i rum nummer åtta. 
 

Dagen fortsatte sedan gympasalen och vi körade till när bästa Linda (ovan) och Filip sjöng till Fix You och direkt när jag satte mig ner efteråt började jag grina.

Finaste Fanny när allt var slut.
 

Då var Anton såhär ledsen.


Sedan togs det klassfoton. Här är jag, min klass och våra lärare. Vi är som vi är, vi journalister.


Och min Alex som inte längre kommer att finnas bara några rum bort.


Innan det var dags för lunch hade vi hej då mys i klassen. Malin delade bland annat ut söta brev till var och en. Blev så himla glad. Tack Malin <3


Hej hej!


Malin och Robin. "Fast är det det?"


Och så lite girlpower och gubbfoto. (Erik tog den på oss tjejer)

Kommer sakna Molkom så himla mycket. Tack för det mest fantastiska året någonsin. 

Er Ansgar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.