Ceasarsallad, minnen och vardagsfest.

Publicerad 2013-03-03 23:34:00 i fest, fotografier, hjärtan, min vardag,

I torsdags åt jag middag med några vänner på Tegelbruket. Jag, Rebecka och Amanda åt ceasarsallad och Anton tegelburgare. Sedan kom Jakob och sällskapade oss och vi satt där i nästan två timmar och pratade om hur vi lärde känna varandra och vad som händer i våra liv. Fler såna här middagar tack!


 
Sedan fortsatte vardagsfesten hos Anton i hans lilla lägenhet två minuter därifrån.


Anton bjöd på skumpa. Sådär en torsdagskväll bara. 

Martin var där


Adam

Alinde

Astrid

Och Niklas som jag inte träffat på jag vet inte hur länge.

Ellinor, Johanna, Adam och Hanna tävlade om vem som kunde mysa bäst.

Och så en på mig och fina Malin <3

Hade en så himla bra kväll. Ni är bäst, glöm inte det! 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-03-04 16:59:15

Tack så mycket, än en gång! Blir så himla rörd och glad av positiva kommentarer!! kram

Köpenhamn, och Danmark, är ett helt ljuvligt ställe! Har varit där både på road-trip genom hela landet och på weekend-resa i köpenhamn.

Se till att i Köpenhamn gå på Nordiska Cafet som finns på Ströget och beställa iste, det är den godaste jag någonsin i hela mitt liv druckit! Hemlagad (man ser när dom lagar den) och toppad med färska frukter och bär! Mums!

Svar: Åh kan tänka mig det, har aldrig varit där förut så ska bli kul! Det får jag ta och göra, tack för tipset! :)
Kramar
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.