Det kommer aldrig va över för mig.

Publicerad 2013-03-14 21:20:00 i fotografier, porträttfoto,

 
Tre bilder som publicerades i veckans tidning. En hudterapeut, två busschaufförer och kommunfullmäktige(hamnade på förstasidan!!!!)

Dagarna går så himla fort och jag är världens tröttaste när jag kommer hem från praktiken. Slutar fyra, hemma halv fem, somnar alltid i soffan och sedan är det kväll igen. Hoppas ni har det bra och jag ska försöka bättra mig med att uppdatera.
 
Psst. Håkans låt blir bättre och bättre för varje gång, slutar även störa mig på att den är ruskligt lik The killers och Johnossi.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-03-15 12:48:42

Jättefina bilder!

Svar: tack <3
Jenny Stjernström

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-03-15 21:56:48

Fina bilder, Jenny! ;)

Svar: tack michelle :D
Jenny Stjernström

Postat av: Thea

Publicerad 2013-04-09 15:35:15

Håller med om Håkans låt! (ÄVen om jag tror att jag fastnade från början just för att den var så lik the killers, haha!).

Svar: eller hur. men första gången tyckte jag inte om den!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.