En långfredag utöver det vanliga.

Publicerad 2013-03-30 11:53:00 i min vardag,

Tänkte visa lite bilder från gårdagen som var en himla bra dag. Såg ju ut lite såhär som ni såg på förra inlägget.


Träffade min bästa konsertkompis Nina och vi köpte saffranssorbet på SikkiNikki. Så jädrans gott.


Sen gick vi vidare till Café String och jag drack godaste varma choklade på länge, var ingen oboy med grädde och marsmallows här utan bara ren choklad. Så bäst. Vi pratade om allt och planerade inför kommande konserter och festivaler. 


Sedan sa vi hej då och jag tog bussen till Vaxholm.


Där jag mötte upp familjen för att gå på Waxholms hotells påskbord.


De hade påskpyntat.



Ola och Mathilda var med.


Första tallriken av tre. Godast var utan tvekan potatissalladen.


Vår servitris såg att vi försökte ta bilder på varandra och då ville hon ta en gruppbild av oss. 


Sen tog pappa kameran och fotograferade mig och mamma <3


Och en på bara mig. Hej!


Bästa långfredagen på jag vet inte hur länge. 

Kommentarer

Postat av: Isabell Lundqvist

Publicerad 2013-03-30 12:42:36

jätte fina bilder (:

Svar: tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-03-31 17:44:35

Vilka mysiga bilder, glassen ser riktigt fin ut:)
Glad påsk!

Svar: Glad påsk!
Jenny Stjernström

Postat av: Thea

Publicerad 2013-04-03 16:16:52

Ah, mysigaste inlägget ju!

sv; tack! :)
åh vad fint det lät!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.