I was just guessing at numbers and figures pulling the puzzles apart.

Publicerad 2013-03-06 09:01:00 i fotografier,

I dag ska jag tillbaka till Täby enskilda gymnasium, där jag tog studenten för snart ett år sedan. Det är nämligen projektarbetsdag för treorna. Ska bli spännande att se deras projekt och Rikrads tidning där jag har med tre bilder. När jag ställde ut för ett år sedan såg det ut såhär:

 
Mitt projektarbete var att fotografera konserter, det var så jag kom i kontakt med Festivalphoto. Så jag valde ut tio bilder från de fem konserter jag var på och fick ut dem i stora 50 x 70 posters. Det var så häftigt och mäktigt att ha bilderna som filer på datorn dagen innan för att sedan se dem såhär som ett galleri dagen efter. 

Kommentarer

Postat av: Ella Wirstad

Publicerad 2013-04-27 17:30:02

JÄTTEFINA bilder du tar! Så mycket känsla!

Svar: Men åh fina så glad jag blir! :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.