Tio från veckan.

Publicerad 2013-03-03 21:31:32 i instagram, min vardag,


I måndags började jag praktisera på lokaltidningen här. Här är jag på måndagsmorgonen, superpepp! Den andra bilden är jag påväg hem, supertrött.


Hade bästaste Rebecka och Amanda på besök i tisdags kväll sådär bara. Och sedan får ni en från i torsdags på Rebecka och Martin. 


I onsdags var vädret så himla himla fint.


Fredagsmaten var riktigt lyxig då pappa bestämde sig för att grilla in våren! Och i går hittade jag snyggaste affischen på Stockholms gator.


Helgen avslutades så fint med mys hos Sara. Vi åt tacos framför I.Bergmans Smultronstället och Melodifestivalen. Sedan såg vi Amélie från Montmartre i dag. Den är verkligen så himla bra.

Nu har jag äntligen löst problemet med att mina filer inte går att radera så nu kan jag äntligen lagra bilder igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.