Trehundrasextiofem dagar nu - vem är du?

Publicerad 2013-03-17 14:55:00 i fotografier, novemberdreams,

Det är ingen vanlig dag för det är bloggens födelsedag. Hurra hurra hurra!
 
 
Kul att fler har hittat hit under den senaste tiden! Undrar lite vilka ni är. Så berätta gärna några rader om vem du är, du som tittar in här på Novemberdreams i mellan åt. Vore så fint att få veta mer om dig. Har du även något du vill att jag ska blogga om? som någon slags "önskerubrik"? 
Och finns det någon som följt med sen starten? Eller kanske redan när jag bloggade på nattkatten?
  
Här ovan är tjugosex bilder från mitt första år här. Bilder som jag blir glad av, som påminner mig om de här dagarna. 

Massa kramar!

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2013-03-18 09:53:37

Hej! Jag hittade din blogg för ett tag sen och tycker om den så jag fortsätter att kolla in! :) Jag har en egen blogg där jag bloggar varje dag och det är alltid kul att läsa andra bloggar och bli inspirerad och så. :) Ha det bra och fortsätt blogga :)

Svar: Hej! vad kul att höra :) har du några tips på hur bloggen kan bli bättre? kram!
Jenny Stjernström

Postat av: isola

Publicerad 2013-03-18 15:53:16

Super många fina bilder:)

Svar: tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Postat av: madde

Publicerad 2013-03-18 17:47:18

jag har hängt med sedan nattkatten-tiden!! det var på den tiden du och jag gick i samma spanska-grupp på teg. spanska sög. tycker du kan tipsa om bloggar du tycker är bra för jag behöver lite nytt att följa känner jag.

Svar: Åhhh det var länge se! och det var när du hade maddesfoton va? ja det var fan inte kul, haha pura!! det kan jag absolut göra :)
Jenny Stjernström

Postat av: Lillaviol

Publicerad 2013-03-19 21:19:18

Så många fina bilder!

Svar: tack så himla mycket (:
Jenny Stjernström

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2013-03-20 06:34:23

Grattis bloggen! :-)

Postat av: Noomi

Publicerad 2013-03-20 19:09:53

Jag hittade just hit, vilken otroligt härlig blogg du har!! Hit kommer jag tillbaka.
Kram!

Svar: Vad kul :) hoppas du kommer trivas!
Jenny Stjernström

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-03-21 09:34:03

Vilka fina bilder!

Svar: Tack Karin :)
Jenny Stjernström

Postat av: matilda

Publicerad 2013-03-27 16:56:05

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.