I dag fyllde jag tjugo år.

Publicerad 2013-11-12 23:29:00 i bekymmer, mellan bergen, novemberdreams,

Exakt 00:01 fick jag ett grattis-MMS av mamma med en tjugo år gammal bild på oss två<3 Sedan somnade jag...

Och vid sextiden studsade jag upp ur sängen för att äta min favorittårta, smörkrämstårta, som jag för första gången bakade på egen hand. 

Och strax efter sex frukost-skypade jag med mor och far.
 

 I skolan hade vi workshop med två fotografer från DN. 
 
♦ Därefter begav jag mig till Systembolaget och inhandlade diverse drycker. Virrade omkring där men måste säga att det var oerhört fint när expediten gratulerade mig och födelsedagspackade min påse. Det måste kännas bra att jobba där, att antagligen få göra nyblivna tjugo-åringar lite extra glada.
 
Vid lunch fick jag ett samtal om att någon hade skickat ett blom- och chokladbud till mig.
 
Och det var från mor och far <3
 
Innan skolan kom min bästa, Sofia, upp med fint grattiste (till vänster).
 
Födelsedagen avslutades med mina favoritflickor, tårtan och nyinköpt skumpa! Den bästa födelsedagen på länge faktiskt. Jag är så glad över att jag har så många bra människor omkring mig här. Tack för det <3
 
Förutom blommor och choklad fick jag en Powerpointpresenation av Sara med nästan alla bilder på oss tillsammans. Blev rörd till tårar ett antal gånger under scrollningen genom våra snart åtta år som vänner.
 
Nu säger jag god natt och tackar för en av de bästa födelsedagarna, trots att det bara var en vardag. 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-11-13 17:30:38

GRATTIS I EFTERSKOTT!!

Svar: Tack Felicia :D:D::D
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.