Fyfan vad sjukt att en kan känna sån passion vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop.

Publicerad 2013-11-01 19:20:00 i fest, mellan bergen,


I onsdags efter kvällskursen blev vi spontana och drog till restaurang Delicerano här i Sundsvall, för att se lite stand up.


Det var Mårten Andersson och Simon Gärdenfors som underhöll oss och alla andra i den lilla lokalen på nedervåningen.


Evelina till höger.


Felicia.


Sofia och Evelina.


Felicia och jag.


Därefter var vi några som tog oss vidare till puben The Bishop Arms. Alex och Rasmus på bilden.


Jag drack bara öl under kvällen. Jag som egentligen bara dricker cider och vin. Men nu har jag börjat tycka om öl, äntligen! Det är ju snällast för plånboken.


Sedan kom bland annat Melinda

Och Mattias! Vi satt där till stängdags vid tvåtiden och tog vägen hem förbi bensinmacken för lite nattmat. Det var en oerhört bra kväll. Tack för det hörni. Spontanitet är bland det bästa jag vet.
 
Och ikväll ska jag se Lorentz & Sakarias på Berns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.