En natt som den här, vilken atmosfär.

Publicerad 2013-10-17 04:19:00 i filmtider, fotografier, novemberdreams,

Nu ska jag alldeles strax gå till tåget. Var ju på bio förut och vi såg insidious två. I söndags såg vi första filmen så det var givet att vi skulle se den andra på den stora vita duken. Därefter fortsatte vi kvällen med brittiska komedin Hot Fuzz hos Daniel. En bra kväll och nu ska jag fortsätta den långa ledigheten i Stockholm, hemma.
 
I dag släppte även Lorentz & Sakarias en spelning!! bästa på länge som jag och madeleine hypat, speciellt efter att favorittröjorna kom.
 
 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2013-10-17 18:03:40

Åh, det var faktiskt jättegott! Och tack!!! Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle vara, man behöver bara lite tid till teorin :)

Svar: får prova det! ja jag funderar på att köra på intensivkurs i sommar :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.