Lite ost, frukter och sånt.

Publicerad 2013-10-26 16:47:10 i mellan bergen, min vardag, måltider,


Hade en väldigt fin kväll i går med Sofia. Vi åt ost och kex(!!) med en massa frukter och drack vin till framför idol. Jag fick inviga mina vinglas som jag fick i studentpresent också. Sedan färdigställde vi ett quiz på 40 frågor om våra klasskompisar.
 
Nu lyssnar jag på Nordpolen och väntar på att mina pin curls ska torka så jag kan bli Carrie B i håret igen. I kväll är det halloweenfest hos Lotta och sedan fortsätter partyt på Kåren. 
 
Ha en fin lördagskväll allesammans!
 
(Kände för en rubrik a la Kapten Boelja.)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-11-28 14:12:56

Fina bilder! Saknar dina fotografier här på tidningen ;)

Svar: Tack Lovisa :) Hihi inte lika enkelt att redigera med de andras bilder?
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.