Avritad av Anna.

Publicerad 2013-09-24 00:00:00 i bekymmer, mellan bergen, novemberdreams,


Glömt att visa den här fina teckningen Anna ritat av mig för ett tag sen nu. Väldigt lik om jag får säga det själv! Har den ritade som profilbild på twitter. Duktig är hon.
 
Den här veckan kommer vara stressig. Det är mycket som händer både under ytan och runt om. Vi har den första stora deadlinen på torsdag och det är bäst att jag börjar skriva. Introduktion till en ny kurs på onsdag och föräldrarna som kommer på besök. Som sagt mycket som är på gång. Hur har ni det?

Kommentarer

Postat av: Viviana

Publicerad 2013-09-25 09:01:57

TECKNINGEN!!!! asfin, vill också kunna rita sådär bra... Själv så har jag det stressigt också, längtar till helgen. Kommer gosa ihjäl mig med pojken.

Svar: Eller hur! så duktig vän jag har. Åh men fint att du har någon att dela det med i alla fall :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.